vrijdag 7 december 2012

Tea Light Card

Ik wil jullie graag mijn Tea Light Card laten zien die ik heb gemaakt van de Joy Vintage Paper Bloc

De voorzijde heb ik bekleed met de Joy mal 6002/0146 en de hoekjes met mal 6002/0136
de blaadjes zijn van 6003/0001 en het bloemetje van 6002/0024 en ik heb ze bewerkt met de dristress ink. De rand is van een pons van Martha Stewart en daarop een stukje kant en een roosje.

 
 
 
In de binnenkant een doosje gemaakt, uitgesneden met een Spelbinder met daarin 6 heerlijk naar vaniglia geurende theelichtjes. Aan de andere kant een vakje voor de label met een Marta Stewart pons rand en kant gebruikt
 




de Label heb ik gemaakt van de Go Kreate frame

 
 
De strik heb ik gemaakt met de Bowdabra
 
Bedankt voor het langskomen en een fijne dag, knuffel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten