vrijdag 7 december 2012

Kerst kaartje

 
 
Ik heb dit kerstkaartje gemaakt en heb de stempel gekozen van de schattige beer uit de Little Christmas 2012 serie. Die ben  ik gaan overtrekken met een gold glitter pen. Vond het resultaat ervan best grappig.
 
 


Het papier is van een kartonblok en het designpapier wat ik voor de kaart gebruikt heb is van de Action.
De rand heb ik met een Martha Steward gemaakt en daarboven op de Joy mal 6002/0133
Verder heb ik een  Snowflake embossing gebruikt, taartrand, parels

Voor de binnenkant heb ik een plastic zakje gebruikt en daarin 2 heerlijk geurende theelichtjes gedaan en dichtgemaakt met de Joy mal 6002/0146 daarop een mooie strik gemaakt met de bowdabra met daarop kerstversiersel
Ik wens jullie nog een fijne dag, dikke knuf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten