vrijdag 7 december 2012

Pringles Box gepimpt

Hallo lieve bloggers

Ik had nog een pringles box liggen die ik eigenlijk al lang had willen oppimpen.
Ik heb er een winter bus van gemaakt






Voor de mooie achtergrond mal heb ik de Joy crafts embossing mal  6002/0147 gebruikt
daarop de mooie magnolia stempel van de Magnolia Winter collectie.
Ik heb de stempel ingekleurd met Mondeluz potloden

De blaadjes die ik heb gebruikt zijn van Joy crafts: Floral Flourishes 6003/0001 en daarop de Spelbinder Poinsettia nr 7.

Verder heb ik hem opgepimpt met de volgende artikelen van Marianne design:
Grote kerstboom CR1224
Kleine kerstboom LR0175
Blaadjes LR0244
Rendier LR0179
Slee LR0178
Lantaarn LR0191

Het mooie design papier is van: Kaisercraft P771/All Yours
verder lint, kerstbelletje, pareltjes, kant gebruikt

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en een dikke knuf


1 opmerking:

  1. wauw elena het ziet er al prachtig uit hoor.
    en je lay-out is ook schitterend.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen